לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

מה הקשר בין עורך דין פשיטת רגל לרכבי יוקרה במימון מלא?

פשיטת רגל היא לא אירוע משמח, אך גם הוא לא יכול למנוע ממכם את האפשרות לנהיגה בטסלה חדשה כבר עכשיו. אפשרויות המיון הייחודיות של חברת טסלה ישראל מאפשרת לכל מי שמבקש לנהוג ברכבי היוקרה החדישים ביותר במימון מלא וללא התחייבות לקניה בסוף התקופה.

 

מהי פשיטת רגל ומה חשיבות עורך הדין ?

הליך פשיטת רגל הוא הליך לא פשוט ומורכב ויש לו השפעה רבה על מי שמוגדר כחייב. המונח פשיטת רגל פחות מקובל כיום עקב העובדה שמאז 2019 המינוח השתנה וכיום נקרה המצב חדלות פירעון. בהליך הזה יש לא מעט הגבלות על החייב. הוא יכול למצא עצמו עם עיקולים על חשבון הבנק שלו, על המשכורת שלו, על נכסים בבעלותו ולרוב גם איסור יציאה מהארץ.

בנוסף החייב לא יכול להיכנס להשקעות חדשות ונוספות שיש בכוחן לעזור לחייב לצאת לדרך חדשה. על מנת להתמודד עם הסיטואציה רצוי מאד להיעזר בשירותים של עורך דין פשיטת רגל על מנת להביא למצב של הסדרת הבעיות שבפניהם ניצב החייב.

הוא יכול להגיש בשמו הצעה להסדר חובות מול הנושים או הליך של איחוד חובות בהוצאה לפועל ובכך להקל מעט את הלחץ על החייב, הוא מייצג את החייב מול הרשויות ובתי המשפט ועל ידי כך מאפשר לחייב להתחיל מחדש את תהליך השיקום הכלכלי של החייב

מהי פשיטת רגל ומה חשיבות עורך הדין

רכבי יוקרה במימון מלא

למעוניינים לנהוג ברכבי יוקרה ויש להם הכנסה פנויה ברמה מתאימה, אך אין להם סכום התחלתי נזיל מספיק, עומדת האפשרות להנות מאחזקה של רכב יוקרה או טסלה במימון מלא. הרעיון העומד מאחורי העסקאות של רכב במימון מלא נעוצה בכך שהקונה מעביר סכום כספי קבוע עבור השימוש ברכב, כמעין דמי שכירות למשך תקופה קצובה שבסיומה יש כמה אפשרויות העומדות בפני הלקוח, וביניהם רכישת הרכב או החזרתו חזרה לחברה.

היתרון הגדול בהסדר הזה שאין למעשה צורך בהתחייבות מול הבנק לקבלת הלוואה לרכישת הרכב, אלא יש כאן ערוץ העוקף את הרשויות. במקרה כזה, מי שנמצא בהליך של הוצאה לפועל ויש לו האפשרות לשלם עבור ההחזר החודשי של המימון יוכל להנות ברכב יוקרה במימון מלא.

בנוסף הרכב לא רשום על שמו של החייב וכך הוא למעשה לא נחשב לבעלים של הרכב. הסידור הזה נוח למי שמבקש לבצע פעולות שלא תחת הפיקוח של ההוצאה לפועל או הבנק או כל רשות שלטונית אחרת בישראל.

רכבי יוקרה במימון מלא

היתרונות של טסלה במימון מלא

חברת טסלה ישראל מעניקה למי שמעוניין בכך אפשרות לנהוג טסלה במימון מלא חדשה ללא צורך בסכום מקדים ויש לכך יתרונות רבים:

  • אתם מקבלים רכב חדש יד ראשונה עם 0 ק"מ
  • החברה מאפשרת לכם פריסה נוחה של התשלומים.
  • החברה מתחייבת לאפשר קניה של הרכב במחיר מחירון בסוף התקופה.
  • מעניקה ריביות נוחות בתנאים מצוינים.
  • כל אחד מקבל עמדת טעינה והתקנה שלה בביתו.

מה הקשר בין עורך דין פשיטת רגל לרכבי יוקרה במימון מלא

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי