לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

דעו את זכויותיכם! מה עושים אם נפצעתם בחול

נוסעים לחופשה מהממת? סגרתם בטן גב ביוון? החלטתם על חופשת סקי מושלמת בהרים מושלגים? או שאולי אתם טסים בכלל להנות מעיר גדולה באירופה? לא משנה מה היעד ומה הסיבה חשוב שתהיו מוכנים לכל תרחיש. נכון, לקראת חופשה בחו״ל אף אחד לא ממש אוהבת לחשוב על מה יקרה אם… אך עלינו לקחת בחשבון שיש לפעמים תאונות ולכן חשוב להערך מראש ולדעת מה הזכויות שלכם. אם כבר אתם שוהים בחו״ל ונפצעתם – המדריך הזה בדיוק בשבילכם!

 

מה עושים במקרה של פציעה בחו״ל

יוצרים קשר עם חברה הביטוח

היום לא טסים לחו״ל בלי ביטוח רפואי מקיף וטוב שלוקח בחשבון כל מיני מצבים וכמובן גם מצבי תאונה או פציעה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת הביטוח ולהתייעץ איתם כיצד לפעול. חשוב שתבחרו מבעוד מועד בחברות מעולות ואמינות כמו הפניקס ביטוח חול שיוכלו באמת לעזור לכם במקרה הצורך ולהיות זמינים עבורכם.

מה עושים אם נפצעת בחו_ל

פונים לקבלת עזרה רפואית

לאחר שיצרתם קשר עם חברת הביטוח יהיה לכם מידע כיצד צריך לפעול ולאן לפנות. בחברות הביטוח יש אנשים מנוסים שידעו להגיד לכם בדיוק מה לעשות. הקשיבו למה שהם אומרים ופנו לעזרה רפואית בהקדם האפשרי. חשוב לציין כי במקרה של פציעה רצינית כמובן שהדבר הראשון שיש לעשות הוא להזמין אמבולנס. זמן יכול להיות קריטי ולכן הזמינו קודם אמבולנס ואז צרו קשר עם חברת הביטוח.

 

שומרים את כל המסמכים

גם אם אתם נמצאים בסערת נפשות מסוימת בעקבות הפציעה נסו לאסוף את עצמכם ושימו לב שאתם שומרים על כל המסמכים הרפואיים שתקבלו. מסמכי הקשורים לאשפוז, תיאור מקרה הפציעה, הטיפול שניתן ועוד. יכול להיות שתתבקשו לשלם במקום, במקרה הזה חשוב מאד לקחת קבלות לכל תשלום שעשיתם. מומלץ לשמור את כל המסמכים בצורה מסודרת בקלסר ואף לצלם אותם על מנת שיהיו לכם עותקים. כל המסמכים האלה יסייעו לחברת הביטוח להחזיר לכם את הכסף בצורה מלאה.

 

דעו את זכויותכם

מה הזכויות שלכם במקרה כזה? כמה דגשים שחשוב שתקחו בחשבון:

  • מה כתוב בביטוח – הזכויות שלכם להחזרים תלויות בתנאי הביטוח – לכן חשוב לבחור בחברות מעולות שיודעות איך לבטח אתכם בצורה הכי מתאימה עבורכם, כגון הפניקס ביטוח חול טלפון. תוכלו להתקשר אליהם ולקבל מענה לכל השאלות והצעת ביטוח מצוינת.
  • פנייה לשגרירות הישראלית – במקרה של פציעה או תאונה תוכלו לפנות לקונסוליה ישראלית במדינה שבה אירעה התאונה. הם יוכלו לסייע לכם ולספק לכם מידע ושירותים שונים. סיוע לאנשים במקרה של תאונה הוא אחד מהתפקידים של השגריריות ולכם חשוב שתפנו אליהם.
  • פניה לרשות המקומית – במקרה של תאונה תוכלו גם לפנות לרשות המקומית על מנת לקבל מסמכים שיעזרו לכם בהחזרים ובכלל יוכלו לעזור ולהכווין אתכם.

חברת ISHIELD חרטה על דגלה להקל על קהל לקוחותיה בזמן רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל. מטרתה העיקרית של החברה היא להתאים את ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם לאופי הנסיעה ותוך כדי שמירה על סטנדרט שירות גבוה. אז עשו ביטוח מעולה וסעו להנות ולחקור את העולם בראש שקט! תהנו ותחזרו בשלום!

 

ביטוח נסיעות לחו_ל

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

4 חוקים שיש להתקנת מצבר

התקנה של מצבר היא אחת הפעולות הכי שכיחות בעולם הרכב. המצבר הקלאסי הוא רכיב בעל תוחלת חיים יחסית קצרה שלאר חלקי הרכב, מה שאומר שאם