לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

אילו סוגי עבירות משתייכים לקטגוריה של עבירות זנות

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה אנו שומעים על עבירות זנות בתדירות גבוהה מן הרגיל. עובדה זו גרמה לנו להסתקרן ולבחון את הנושא מקרוב. לכן, יצאנו לפגוש אנשים שמכירים את התחום מקרוב וביקשנו לדעת מהן סוגי העבירות שנחשבות לקטגוריה של עבירות זנות. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולהחכים בנושא.

 

מה הן עבירות זנות?

רגע לפני שנציג בפניכם את סוגי העבירות שנחשבים לעבירות זנות, עליכם לדעת מהי ההגדרה של עבירות אלו לפי החוק הישראלי. עבירות זנות הן בעצם עבירות שנוגעות לניצול גופו של הזולת. כאשר הכוונה היא לניצול מיני בתמורה לכסף או כל דבר אחד. הדין הפלילי קובע עונשים כבדים מאוד על מי שעברו עבירות זנות. שכן, יש בהן פן בלתי מוסרי בולט שקשה להתעלם ממנו.

 

עבירות זנות  – הסוג ה – 1: הבאת אדם לביצוע מעשי זנות

העבירה הראשונה שבחרנו להתמקד בה במדרך זה הינה הבאה של איש או אישה לביצוע מעשי זנות. הכוונה לשידול של הזולת. מי שפעלו באופן זה עשויים להיות מואשמים בהמשך כמי שעברו עבירות זנות. חשוב לציין כי עבירה זו באה לידי ביטוי במצבים שבהם הזולת מקבל תמורה למעשה. התמורה יכולה להיות כסף או כל טובת הנאה אחרת.

 

מה העונש על עבירה זו?

ראוי לציין כי העונש עשוי להיות מאסר של כ – 5 שנים בגין ביצוע עבירה מסוג זה. חשוב לציין כי ישנם מקרים שבהם יש התייחסות מחמירה. לדוגמא, מי שהביא לישראל נשים מחוץ לארץ תוך מטרה ברורה לעסוק בזנות או מי ששידל את הזולת לעסות בזנות באופן קבוע עשוי לתת את הדין ולקבל כ – 7 שנות מאסר.

 

עבירות זנות  – הסוג ה – 2: עבירת החזקה של מקום למטרות זנות

מי שמחזיקים מקום מסוים למטרות זנות עובר על עבירת זנות. שכן, ניהול או החזקה של מקום לצורך עיסוק בזנות נחשב לעניין שאינו חוקי. שימו לב – אין זה משנה אם מדובר בבית פרטי, משרד, דירה בבניין או אפילו ברכב. שכן, החוק לא מבדיל בין המקומות הללו.

 

מה העונש על עבירה זו?

מי שעובר על עבירת החזקת מקום לשם זנות צפוי לשבת במאסר של כ – 5 שנים! חשוב לציין כי גם אדם שהשכיר את הנכס שלו לאדם אחר, תוך ידיעה כי מטרת ההשכרה היא לזנות, עשוי לקחת חלק בעונש. שכן, לפי הקבוע בחוק, הוא נחשב למי שהיה שותף לעבירה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אילו סוגי עבירות משתייכים לקטגוריה של עבירות זנות. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק להעביר אותו הלאה לאחרים שמתעניינים בו. נאחל לכם שלא תיקחו חלק במצבים כאלה ושתשמרו על החוק.

עבירות זנות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי