לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

מתי נוכל להגיש תביעה קטנה אונליין?

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מכרים שבוחרים להימנע מהגעה פיזית אל משרדי בית המשפט לתביעות קטנות. נציין בפניכם כי הם לא החליטו לוותר על התביעה, אלא בחרו להגיש אותה באופן מקוון, מהבית או המשרד. יצאנו לבדוק איך עושים את זה ומתי אפשר להגיש תביעה קטנה באמצעות הרשת. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

מתי תוכלו להגיש תביעה קטנה אונליין?

אפשר להגיש תביעה קטנה באינטרנט בכל שלב ביום. זה היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בהגשת תביעות מסוג זה. אם הגשתם בעבר תביעות באמצעות הגעה פיזית אל משרדי בית המשפט, אתם בטח יודעים כי התבקשתם להגיע בטווח שעות מצומצם ובימים מסוימים בלבד. הגשה של תביעה אונליין פתוחה עבור כל דורש 7\24.

כך שאתם יכולים להגיש את התביעה בשעות הבוקר, הצהריים, הערב ואפילו בשעות הקטנות של הלילה. חשוב שתדעו שלא בטוח שתוכלו לקבל מענה בנוגע לתמיכה טכנית בשעות שאינן שגרתיות, אך במרבית המקרים אין בכלל צורך בסיוע שכזה, בגלל שמדובר בהליך פשוט למדי.

תביעה קטנה

הגשת תביעה אונליין – איך זה עובד?

יצאנו לבדוק איך אפשר לבצע הגשת תביעה קטנה באינטרנט וגילינו שמדובר בהליך פשוט למדי שמורכב מ – 3 שלבים. השלב הראשון נוגע לבחירת השירות הרצוי. שכן, יש כל מיני שירותים משפטיים שקיימים באתרי התביעות.

לאחר שתבחרו את השירות המתאים לפנייה שלכם, תצטרכו להשאיר את הפרטים האישיים ולהמתין שנציג מטעם האתר ייצור עמכם קשר. ראוי לציין כי אין מדובר בנציג חסר ניסיון בתחום, אלא בעורך דין שבקיא בתחום שבו אתם מתכננים להגיש את התביעה.

 

טיפ חשוב שעליכם לדעת טרם הגשת התביעה המקוונת

רגע לפני שתצאו לדרך ותבחרו באתר אקראי שיאפשר לכם להגיש את התביעה, עליכם לדעת כי יש צורך בביצוע בירור מעמיק אודות אתר מקצועי ומומלץ. שכן, בדומה לתחומים אחרים, גם כאן אתם עשויים להיתקל באתרים לא מקצועיים. אנו ממליצים לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות האתר הנבחר. הנה כמה אפשרויות שיעמדו בפניכם ויאפשרו לכם לבדוק אם מדובר באתר מקצועי או כזה שראוי להימנע ממנו:

  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל
  • בקשת חוות דעת בפייסבוק
  • בקשת חוות דעת בקבוצות וואצאפ

תביעה קטנה

הגשתי את התביעה באינטרנט – מה עכשיו?

הגעתם אל אתר מומלץ והגשתם את התביעה? מצוין! עכשיו נותר לכם רק להמתין לשיחה מנציג מטעם האתר שיאמר לכם אם יש מסמכים שעליכם להגיש ומה הסיכויים שלכם להצליח בתביעה זו. חשוב מאוד שתהיו זמינים לשיחות, כדי שלא תפספסו את השיחה או ההודעה מטעם האתר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מתי תוכלו להגיש תביעה קטנה אונליין ואיך תעשו זאת שלב אחר שלב. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתנצחו בתביעה הקטנה שלכם.

תביעה קטנה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי