לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

מה הוא גובה הפיצוי על תאונת דרכים בכביש מהיר?

למרבה הצער, תאונות דרכים הן לא אירוע נדיר וחריג במדינת ישראל. מספר התאונות והנפגעים רק ועולה משנה לשנה, ואנו ממשיכים לסבול מהבעיה הזו באופן חמור. הרבה אנשים נוהגים בצורה לא אחראית, עוברים על חוקי התנועה או מחפפים בדברים אחרים, וגורמים לתאונות. לעתים יש גם תאונות שאין בהן אשם מוחלט, אבל כמובן שזה לא עוזר למי שנפגע בתאונה.

במקרים הטובים התאונה מסתיימת אך ורק בנזק לרכוש, אך במקרים חמורים יותר חלילה התאונה יכולה להסתיים בנזקים פיזיים ובפציעות קשות. לתאונת דרכים יש השלכות רבות על כל המעורבים מבחינות שונות, ולכן חשוב מאוד ליצור קשר עם עורך דין שמתמחה בתחום אם חלילה עברתם תאונה.

 

פיצוי כספי על תאונת דרכים

על פי חוקי מדינת ישראל, כל אדם שנפגע מכיוון שהיה מעורב בתאונת דרכים צריך לקבל פיצוי מחברת הביטוח. כולנו יודעים שאסור לנו לנהוג על רכב שאינו מבוטח בביטוח חובה לכל הפחות, ומטרתו של ביטוח החובה הזה היא לכסות את עלות הפיצויים למי שנפגע בתאונה שבה היה מעורב הרכב המבוטח.

אבל כמו שאתם יודעים, לא קל להוציא מחברות ביטוח כסף, ולכן יש כמה תנאים שחייבים לעמוד בהם. התנאים הם: קבלה של טיפול רפואי סמוך לתאונה, והגשה של תביעה עד 7 שנים מהתאונה. אנו ממליצים בחום ליצור קשר עם עורך דין ברגע שנקלעתם חלילה לתאונה. לשיחת ייעוץ עם עו"ד מוביל בתחום לחץ כאן.

תאונת דרכים

מהו גובה הפיצוי על תאונה בכביש מהיר?

חשוב לדעת ולהבין שיש הרבה מאוד משתנים שיכולים להשפיע על גובה הפיצוי ועל הקלות שבה תצליחו לקבל אותו מחברת הביטוח. המשתנים יכולים להיות: רמת הביטוח שהיתה לכם בזמן התאונה, רמת המעורבות שלכם בתאונה ושאלת האשמה, חומרת הפציעה, מהירות הגשת התביעה לחברת הביטוח, המקום שבו אירעה התאונה, ועוד.

מסיבה זו חשוב מאוד לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין מנוסה ומיומן שעוסק בתאונות הדרכים. עורך הדין יטפל עבורכם בכל מה שצריך מול חברת הביטוח, ואתם תוכלו להתמקד בתהליך ההחלמה וההתאוששות.

 

למה כדאי לפנות לעורך דין שמתמחה בתאונות דרכים?

באופן טבעי ומובן מאוד, תאונת דרכים היא אירוע מטלטל. אחרי התאונה תצטרכו פסק זמן רציני ומשמעותי כדי להחלים מכל הפגיעות הפיזיות, וחשוב לזכור שגם לפגיעות קלות יכולות להיות השלכות משמעותיות. מעבר לזה, אתם צריכים שקט נפשי וראש פנוי כדי שתוכלו לחזור לעצמכם כמה שיותר מהר.

פנה לעורך דין

חברות הביטוח שלא רוצות להוציא כסף מטרטרות את התובעים ושולחות אותן לאין ספור ועדות רפואיות, מבקשות מהן המון מסמכים וטפסים, ועוד. למי שנפגע בתאונה יהיה קשה מאוד לנהל את המערכה הזו לבד, וכאן נכנס לתמונה עורך הדין.

 

סיכום

אם חלילה נפגעתם בתאונת דרכים צרו קשר עם עורך דין. הוא יטפל בעניינים הבירוקרטים ואתם תוכלו להתמקד בהחלמה.

תאונת דרכים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

4 חוקים שיש להתקנת מצבר

התקנה של מצבר היא אחת הפעולות הכי שכיחות בעולם הרכב. המצבר הקלאסי הוא רכיב בעל תוחלת חיים יחסית קצרה שלאר חלקי הרכב, מה שאומר שאם