לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

למה חשוב לטפל ברכב שלכם עם מוסכי הסדר ואיך זה עובד

ישנה חשיבות גבוהה מאוד בטיפול במוסכי הסדר. מי שמכירים בעובדה זו לראשונה ברגעים אלו ממש, צריכים להקדיש את הדקות הקרובות לקריאת מדריך זה שיציג בפניהם את הסיבות לכך באופן מעמיק. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתטפלו ברכב שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

סיבה מספר 1 – קבלת רכב חלופי

מי ישמח לקבל רכב חלופי בעת מסירת רכב תקול שירים יד! זה הרי ידוע שכל אחד מאתנו מרגיש מוגבל ללא הרכב שלו. תחושה זו מורגשת לא פעם בקרב מי ששולחים את הרכב שלהם למוסך אקראי שאינו נחשב ל"מוסך הסדר". אנשים שיבחרו לטפל ברכב שלהם במוסך הסדר, יוכלו לקבל במקרים מסוימים רכב חלופי ללא תוספת תשלום ולהמשיך להתנייד כרגיל, מבלי להרגיש את החוסר של הרכב.

סיבה מספר 1 – קבלת רכב חלופי

סיבה מספר 2 – האמינות

רבים בוחרים לפנות אל מוסכי הסדר שמעניקים ראש שקט. שכן, אלה נחשבים לאמינים יותר ממוסכים אחרים. שכן, אלה כפופים לביקורת מטעם חברות הביטוח שבוחנות אותם באופן מעמיק ולא משאירות מקום ל"קצוות פתוחים". ניתן להבין מכך שהגעה למוסך הסדר תקנה לכם ביטחון.

שכן, העובדים בו יבצעו את עבודתם נאמנה מבלי לרמות אתכם. המסירה של הרכב וכל ההתנהלות הכלכלית שתתלווה להליך תתקיים בין מגדל מוסכי הסדר לבין חברת הביטוח שלכם.

 

סיבה מספר 3 – קבלת חלקי חילוף מקוריים

כשאנחנו מגיעים למוסך לאחר תאונה, אנו רוצים להיות בטוחים בכך שהמוסכניק יחליף את החלקים התקולים בחלקים חדשים ומקוריים. מוסכים שלא נמצאים בהסדר לא מבטיחים להעניק חלפים מקוריים. מדובר בהליך מורכב שיצריך מכם לעיתים להמתין זמן רב, עד שהחלקים הללו יושגו (אם בכלל). סביר להניח שבשלב זה אתם מבינים שמוסכי הסדר ימסרו לכם את החלפים המקוריים בקלות, משום שהם מחויבים לפעול באופן זה.

סיבה מספר 3 – קבלת חלקי חילוף מקוריים

סיבה מספר 3 – התחושה

נכנסתם בעבר למוסך שאינו בהסדר? אם כך, אתם וודאי יודעים שהמראה שלו עשוי להיות מבולגן מאוד. הגעה למוסך בהסדר מקנה תחושה אחרת לחלוטין. שכן, מוסכים אלה נקיים וכוללים אף פינת המתנה נעימה שתאפשר לכם להמתין בנוחות עד שהרכב שלכם יצא מתיקון (במידה ומדובר בתיקון שאורך שעות בודדות).

איך זה עובד?

אתם לא צריכים לשבור את הראש כדי להגיע למוסך שנמצא בהסדר עם חברת הביטוח שלכם. עליכם רק לפנות לנציג מטעם החברה ולהסדיר עמו את ענייני הפוליסה. לאחר שתעשו זאת, אתם תקבלו את הפרטים המדויקים של מוסך הסדר שנמצא באזור מקום המגורים שלכם. כך שתצטרכו פשוט להגיע אליו במידת הצורך.

 

השורה התחתונה

טיפול ברכב באמצעות מוסכי הסדר מאפשר לעלות על הכביש בביטחון רב. מי שרוצים להשתייך למוסך בהסדר חברת הביטוח, צריכים ליצור קשר עם נציג מטעמה ולקבל את כל הפרטים הדרושים שיאפשרו לטפל ברכב מעתה ואילך במינימום מאמץ.

למה חשוב לטפל ברכב שלכם עם מוסכי הסדר ואיך זה עובד

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

4 חוקים שיש להתקנת מצבר

התקנה של מצבר היא אחת הפעולות הכי שכיחות בעולם הרכב. המצבר הקלאסי הוא רכיב בעל תוחלת חיים יחסית קצרה שלאר חלקי הרכב, מה שאומר שאם