לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

כמה עולה להשכיר רכב לשבוע?

השכרת רכב אף פעם איננה מסתכמת רק במחיר ההשכרה, שכן יש משתנים שונים שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנו מחפשים רכב להשכרה, בארץ או בחו"ל.

חברות שונות יציעו מסלולים שונים, רכבים שונים ומחירים שונים, בכדי למצוא את האוטו שיתאים עבורנו בצורה הטובה ביותר עלינו לעשות סקר שוק קטן ולהבין, כמה באמת עולה להשכיר רכב.

 

בחירת הרכב הנכון

ראשית כל, השאלה שעלינו לשאול את עצמנו כאשר אנחנו מחפשים רכב להשכרה, היא איזה רכב ייתן את המענה הטוב ביותר לצרכים שלי. הרכבים בחברות ההשכרה מתחלקים לרוב לקטגוריות כגון – מסחרי, ג'יפים, מנהלים ועוד, לכן כאשר ניכנס לאתר כמו של חברת קפיטל מוטורס, נוכל למצוא שם מידע רב אודות כל סוגי המכוניות ולקבל החלטה מושכלת וחכמה יותר.

חשוב לזכור, מבלי קשר לביטוח אותו נעשה בעת השכרת הרכב, שעלינו לשמור על בטיחות הרכב ולכסות את עצמינו בכל דרך אפשרית, חברות כמו חברת ג'י אס מערכות, יכולה לתת פתרונות מעולים בכל הקשור לאבטחת האוטו, מצלמות, קודנים ועוד.

 

חברות השכרת הרכב

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות כאשר שוכרים רכב, הוא לבדוק את רמת חברת ההשכרה, רמת חברת ההשכרה נמדדת על ידי מספר דברים כמו – ותק החברה, גודל החברה, אמינות החברה, מספר סוגי הרכב, הביטוחים, מדיניות הדלק ועוד.

כאשר אנו שוכרים רכב מחברה גדולה ומוכרת, אנחנו יכולים להיות רגועים יותר מפני שאנו יודעים שאנחנו מול חברה מנוסה, אשר מציבה מענה טלפוני או דרך צ'אט עם נציג 24 שעות ביממה, כמו כן מצב הרכבים בחברה כזו יהיה טוב יותר ומלאי הרכבים יהיה גדול יותר, מכאן שהמבחר – יהיה גם כן מגוון יותר.

 

עלות השכרת רכב ממוצעת

ראשית עלינו להבין מה הם הגורמים להבדלים במחירים בין הרכבים השונים. כמו שכבר הזכרנו – כל רכב משתייך לקטגוריה מסויימת, לכל קטגוריה מחיר שונה בהתאם לרמת הרכבים בקטגוריה, ישנם משתנים נוספים שישפיעו על מחיר ההשכרה כגון – גיר אוטומטי או גיר ידני, הכללת ביטוח במחיר, ולעיתים גם מקום החזרת או לקיחת הרכב יכולים להשפיע על המחיר הסופי.

מחירי הרכבים הממוצעים לפי קטגוריות, על פי השכרה לשבוע:

  • רכבים קטנים – 800 ₪
  • רכבים משפחתיים – 1,000 ₪
  • רכבי מנהלים – 1,700 ₪
  • רכבי יוקרה – 3,500 ₪
  • רכבי מיניוואן – 3,000 ₪
  • רכבי מסחריים – 3,200 ₪
  • ג'יפים – 2,500 ₪

 

לסיכום – הכל מתחיל בבדיקה נכונה

מחירי השכרת הרכב נמצאים בעליה כמעט מתמדת בהתאם למחירי הרכבים בשוק, כאמור ישנם לא מעט בדיקות שעלינו לעשות לפני השכרת רכב, בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו"ל.

כנראה שהדבר הכי חשוב יהיה זמן – כאשר נתחיל לתכנן מוקדם ונדע איזה רכב ייתן לנו את המענה הכי טוב לצרכים שלנו, נוכל להזמין זמן רב מראש את הרכב, שכן ככל שנקדים להזמין את השכרת הרכב – נוכל ליהנות ממלאי רכבים זמין גדול ומגוון יותר וכן ממחיר נח יותר, מאשר היה יכול להיות אם היינו מזמינים את אותו הרכב, בסמוך למועד ההשכרה.

ג'יפ

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי