לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

הסדר חוב מול הבנק – מה כרוך בזה

אם נקלעתם למצב כלכלי מורכב, שכולל חובות גדולים לבנק, הגעתם למקום הנכון. אנחנו פה כדי להסביר מה כרוך בהסדר מול הבנק ואיך תוכלו להשיג את ההסדר הטוב ביותר עבורכם. כדי שההסדר מול הבנק יאפשר לכם תהליך הבראה כלכלי ושתוכלו לעמוד בהחזרים, הוא צריך להיות מותאם ליכולות ההחזר שלכם. מידע מקצועי בנושא יעזור לכם לעשות סדר בחשבונות.

 

הלוואות בנקאיות

הלוואות בנקאיות הן לרוב ההלוואות הנוחות ביותר, עם ריבית נוחה ועם תנאי החזר טובים. הפיתוי לקחת הלוואה בנקאית הוא גדול. הנגישות שמציע הבנק והתנאים הנוחים כאילו לא נותנים סיבות להימנע מהלוואות. רבים נוטים לקחת הלוואות גם עבור דברים לא הכרחיים כמו חופשות יקרות או שדרוג רכב, וכך מוצאים את עצמם מול התחייבות שאין ביכולתם לעמוד בהן.

 

תשלומים וחובות

סיבות נוספות לחובות גדולים בבנק, הם שימוש לא נכון באפשרויות האשראי. מסגרת אשראי ניתנת בצורה די שרירותית לפי בקשת הלקוח. לקוח שאינו מודע ליכולות ההחזר שלו, יבקש מסגרת אשראי גדולה הרבה יותר מזו שהייתה מתאימה למצבו הכלכלי. מסגרת אשראי גדולה מאפשרת קניות גדולות בפריסה לתשלומים רבים, שמצטברים והופכים לחובות בבנק.

 

שיקים חוזרים

אחד הדברים שמסכנים את ההתנהלות הכלכלית הוא שימוש בשיקים כמוצא אחרון במצב כלכלי לא טוב. קל לשלוף שיק כדי לשלם על קנייה גדולה, או כדי לשלם לספק, אבל לפעמים קשה לדאוג לכיסוי. שיקים ללא כיסוי שחוזרים אל הבנק, עלולים בקלות להגביל את חשבונכם ואך להביאו לעיקול. מצב כזה דורש התערבות מקצועית מידית. הזנחה רק תחמיר את המצב.

 

חדלות פירעון

במצבים בהם ההכנסות לא תואמות להוצאות, והחובות הולכים וגדלים, הגיע הזמן לשנות את הסדר הכלכלי. הדרך הטובה ביותר לניהול המצב הוא הסדרת הסדר מול הבנק. כדי להגיע להסדר מול הבנק, נדרשת הוכחה של יכולות ההחזר. כדי לאפשר יכולת החזר, יש צורך בהבראה כלכלית כללית. פנייה למומחים בתחום יכולה לעזור ולשנות את המצב.

 

הסדר חוב

הסדר חוב מול הבנק יכול להתבצע במסגרת פשיטת רגל או חדלות פירעון. מחיקת חובות, באופן חלקי או מלא מתאפשרת במצבים שונים. ליווי מקצועי של עורך דין מומחה בתחום, יוכל לאפשר לכם את ההסדר הטוב ביותר ביחס ליכולות ההחזר שלכם. מחיקת חובות באחוזים גבוהים מבצעת כשהתהליך מתבצע באופן מקצועי ומסודר.

 

לסיכום

אם אתם עומדים מול התחייבויות בנקאיות שאין ביכולתכם לעמוד בהן, פנו לסיוע מקצועי. אם יכולת ההחזר שלכם לא תואמת את החובות הבנקאיים, שנו את המצב. הסדר חוב מול הבנק בכוחו למחוק את החובות, או חלק מהם, במצב של פשיטת רגל או חדלות פירעון. פנו עוד היום לעורך דין מומחה, כדי שילווה אתכם בתהליך החשוב הזה, לקראת דרך כלכלית חדשה ובריאה. בהצלחה

משפט

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי