לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

המדריך המלא לבחירת בית השקעות

החלטתם להשקיע כסף בהשקעה מניבה. אבל אתם רוצים למצוא בית השקעות אמין ומספיק מקצועי לניהול ההשקעה שלכם. כדי לבחור בית השקעות, חייבים להכיר את הנקודות הרגישות. הרי כל בית השקעות יגיד לכם שהוא הכי טוב בתחומו והוא יודע להניב את התשואה הגבוהה ביותר מהכסף שלכם… כדי להגיע לבית השקעות טוב, חשוב להתייחס למספר נקודות שנציג בפניכם כאן.

 

על מה חשוב לשים דגש בבחירת בית השקעות?

כשבוחרים מישהו שינהל את הכסף האישי, חייבים לוודא שמדובר במישהו מספיק מקצועי ומומחה. אתר לירות מנגיש מידע רב בנושא. אך כאן נפרט את הנקודות שכדאי להתייחס אליהן.

 

בית השקעות מקצועי ומנוסה

חפשו את בתי ההשקעות המקצועיים ואפילו המומחים ביותר. ילין לפידות בית השקעות לדוגמא, הגיעה למקום מוביל של מצטיינת העשור תודות לתשואה הגבוהה שהשיגה בנכסיה. חפשו בית השקעות בעל ניסיון המנוהל על ידי טובי המוחות בשוק ההון.

ככל שבית ההשקעות שתבחרו יהיה מקצועי ומנוסה יותר, אתם תרוויחו תשואה רבה יותר. וודאו שלבית ההשקעות אליו אתם פונים יש הסמכה ורישיון כחוק לעסוק במניות בשוק ההון.

 

שירות לקוחות

וודאו שבית ההשקעות אליו אתם פונים נותן חשיבות לשירות הלקוח. אין לכם עניין לפנות לבית השקעות מקצועי ומנוסה אבל כזה שלא אכפת לו מהלקוחות שלו והוא לא מעוניין להגיע לקראתם בדברים מתבקשים. חפשו בית השקעות מקצועי שנותן דגש על שירות לקוחותיו. כך תוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את העדכונים שאתם רוצים. תוכלו להתעדכן וליצור קשר בכל עת שתרצו.

בדקו מה השירות שאתם מקבלים מבית ההשקעות באופן שוטף. ודאו שאתם יכולים לנהל מעקב אחרי התשואות והביצועים בתיק המניות שלכם ויש לכם דרך לקבל דו"חות שוטפים.

 

התאמה בהרכבת ההשקעה

אתם צריכים בית השקעות שיכנס לנעליים שלכם ויבין את הצרכים שלכם. בחרו בית השקעות שמתמחה בהתאמת השקעות לצרכים האישיים של הלקוח. בבית השקעות מקצועי יתאימו את ההשקעה ליכולות הפיננסיות שלכם. ישאלו אתכם את גובה הסיכון שתרצו, גובה ההשקעה וכו'. וודאו שיש לכם אפשרות לשנות את הנתונים במהלך תקופת ההשקעה.

 

זמינות

אתם רוצים לדעת שיש לכם למי לפנות ויהיה מי שיענה לכם על כל שאלה. בדקו את רמת הזמינות בבית ההשקעות הספציפי. בדקו מה הדרך בה תוכלו ליצור קשר עם מנהל התיק שלכם. האם תוכלו לפנות אליו על כל שאלה שעולה לכם בעניין? חשוב שיהיה חיבור בין מנהל התיק לבעל ההשקעה.

 

גובה המחיר

אין מנוס מלבדוק את עניין התמחור. בדקו את גובה דמי הניהול בהשקעה בה אתם מעוניינים להשקיע. בדקו את עלות דמי הניהול והעמלות הנוספות להשקעה גם בבתי השקעות אחרים. אתם יכולים להתמקח על המחיר ונסות להוזיל אותו כפי הנראה לכם.

 

שורה תחתונה

בבחירת בית השקעות נבחנים פרמטרים רבים, כדאי להכיר אותם כדי ליהנות מהשקעה טובה וחכמה.

שעון ומטבעות

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי