לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

האם חייבת להיות הכשרה למנעולן על פי חוק

במידה ואתם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולן לרכבכם, מיד עולה השאלה למי לפנות. כיום פועלים בארץ פורצי מנעולים רבים, אך איך נדע מי מהם ייתן לנו שירות מהיר ומקצועי תוך שמירה קפדנית על שלמות הדלת והמנעול? מי מהם יודע להתמודד עם כל סוג של דלת, גם אם הן מתקדמות ביותר או יוצרו על ידי מותגי על, ומי מהם יהיה אמין דיו כדי שנפקיד בידיו את הכניסה אל מעוז הפרטיות שלנו בבית, ברכב או במשרד?

 

הכשרת פורץ מנעולן

כיום ישנן שתי דרכים חוקיות להתמקצע בתחום פורץ מנעולן. האחת היא ללמוד את רזי המקצוע מפורץ מיומן ובעל נסיון אצלו תתלמדו לתקופה, והשניה היא להרשם לקורס שבסופו תוכלו לקבל תעודה. כך או כך, החלק המשמעותי ביותר בהכשרתכם הוא קבלת תעודת יושר מן המשטרה, מה שמעיד על היותכם אזרחים שומרי חוק וללא עבר פלילי, וקבלת רשיון עבודה. כך, כאשר אתם נזקקים לשירותיו של מנעולן רכבים הקפידו לדרוש הצגת רשיון עבודה ותעודת יושר, גם אם אתם תקועים באמצע הלילה מול רכב נעול ולחוצים מאד מהמצב.

 

יתרונותיו של פורץ מנעולן מורשה

כאשר אנו מזעיקים פורץ מנעולן, בדרך כלל תתלווה לסיטואציה אווירת לחץ ודאגה, אבד לנו מפתח, המנעול נשבר, מישהו תקוע מאחורי דלת נעולה, ברגעים כאלו הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו הוא מה יקרה לאחר שהלחץ יירגע. ישנם נוכלים המציגים את עצמם כפורצים מנעולנים מנוסים אשר עלולים לנצל את מצבנו ולדרוש סכומים גבוהים מן המקובל, לנהוג ברשלנות ולפגוע בדלת או במנגעון הנעילה שלה או אף לסכן את בטחוננו באמצעות שכפול המפתחות, חלילה.

 

מה לעשות?

העיצה הטובה ביותר היא הקדמת תרופה למכה. גם אם כרגע אין לכם שום דלת תקועה או מנגנון תקול, הכניסו למכשיר הטלפון שלכם את מספר הטלפון של פורץ מנעולן מנוסה, מורשה, וזמין 24/7 לכל מקרה חירום ולכל שעה, רשמו באיש הקשר שם ברור ובולט, כגון מנעולן רכב באשקלון, כך שבעת מצוקה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחייג בזריזות את המספר וכשאיש המקצוע יגיע ויחל במלאכה, אתם תוכלו להתמקד בהרגעת הרוחות של בני המשפחה במקום לדאוג בעצמכם.

 

לסיכום

כאשר אנו נזקקים לשירותיו של פורץ מנעולן, חשוב לוודא שהוא מחזיק בתעודת יושר ממשטרת ישראל ורשיון עבודה. באופן זה נוכל למחוק דאגה אחת מיותרת מרשימת הדאגות שלנו לנוכח דלת שאינה נפתחת, או צרור מפתחות שאבד. פורץ מנעולן מורשה ובעל נסיון יבצע את פעולת הפריצה ללא גרימת נזק נוסף למנגנון או לדלת, יהיה זמין 24/7 גם למקרים בהם נתקענו באמצע הלילה, יגבה מאיתנו מחירים נוחים ההולמים את ביצוע העבודה ויעניק לנו שירות אדיב ומקצועי שיפחית את הלחץ והדאגה.

פטיש

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי