לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

אלו המקרים שמצריכים ייעוץ עם עורך הוצאה לפועל

לאחרונה קיבלנו פניות רבות מצד גולשים שביקשו לקבל מידע בנוגע לייעוץ מקצועי בתחומים שונים. יש מי שגילו כי הם צריכים לקבל ייעוץ מטעם מומחה פיננסי, בעוד אחרים בכלל הזדקקו לחוות דעתו של רואה חשבון או עורך דין. הפניות הלא פוסקות גרמו לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש מתי הוא צריך לפנות אל בעל מקצוע מסוים. הפעם, נתמקד בעורך דין הוצאה לפועל ונרחיב אודות המקרים שמצריכים ייעוץ מולו. הישארו אתנו ותגלו אם אתם צריכים לפנות לעורך דין שכזה.

 

המקרה ה – 1 שמצריך ייעוץ עם עורך דין הוצאה לפועל: ליווי בעת הליך פשיטת רגל

יש מי שאומרים כי המקרים הנפוצים ביותר עמם עורך דין הוצאה לפועל מתעסק נוגעים לפשיטות רגל של בעלי עסקים. אנו סוברים כי הטענה הזו נובעת מהצורך ההכרחי בסיוע מקצועי במצבים מסוג זה. שכן, אף אחד לא לימד אותנו בבית הספר היסודי או בתיכון איך להתמודד במצב שכזה. אם מצאתם את עצמכם זקוקים לסיוע, כדאי שתדעו שעורך דין הוצאה לפועל יוכל לסייע בהכרזה כפושטי רגל במידת הצורך.

עורך דין פשיטת רגל

המקרה ה – 2 שמצריך ייעוץ עם עורך דין הוצאה לפועל: עזרה בביטול של עיקולים והסרת הגבלות

אם מצאתם את עצמכם עומדים אל מול עיקולים והגבלות מסוימים, עליכם לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין הוצאה לפועל בבאר שבע או באזור המגורים שלכם. שכן, עורך דין שעוסק בתחום יוכל לבדוק מה הרקע לעיקולים והגבלות אלה ויסייע ככל הניתן כדי לבטל אותם ולסגור את התיק בסופו של דבר.

 

המקרה ה – 3 שמצריך ייעוץ עם עורך דין הוצאה לפועל: ייצוג בגבייה של חובות

אתם יודעים בשלב זה שחשוב מאוד לפנות אל עורך דין מומלץ שייצג במידה וצברתם חובות. נציין בשלב זה כי ישנם 2 צדדים למקרה שכזה:

  1. אדם שחייב כסף לאחרים
  2. אדם שחייבים לו כסף

נציין כי כל אחד מהצדדים צריך לקבל את הליווי, כדי שיוכל להיות בטוח שהוא נמצא בידיים טובות. היכנסו לקישור הבא ותוכלו לדעת איך לקבל את הליווי המקצועי הדרוש לכם:vlk-law.co.il.

קצין אכיפה

בחירה בעורך דין מקצועי בתחום ההוצאה לפועל – כך עושים זאת

עליכם לערוך בירור עם מי שהסתייעו בעורך דין שכזה בעבר, כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון. אנו ממליצים לבדוק כי מדובר במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל וותק רב בתחום
  • בעל ניסיון במקרים דומים לשלכם
  • נמצא בקרבת אזור המגורים שלכם

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המקרים שבהם יש צורך בייעוץ עם עורך דין הוצאה לפועל. כעת יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שאתם יודעים אם אתם צריכים לפנות אליו. נאחל לכם שתמיד תדעו לפנות אל בעל המקצוע הטוב ביותר ושיהיה בהצלחה!

קצין אכיפה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

כך תגישו תביעת נכות לביטוח לאומי

זכאות לגמלת נכות מהמוסד לביטוח לאומי יכולה לסייע רבות לאנשים הסובלים ממוגבלות או מחלה כרונית, אך התהליך של הגשת התביעה עשוי להיות מורכב ומייגע. במאמר

כל מה שחשוב לדעת על הצוואה שלכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על עריכת צוואות ומבינים שאין לנו את המידע הבסיסי בנוגע לעניין חשוב זה. לכן החלטנו לעיין בספרות שעוסקת בתחום, כדי