לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

איך אפשר לייבא רכב אספנות מחו"ל?

אם אתם אספני או חובבי רכבי אספנות שאוהבים יצרנים ודגמים זרים, יש סיכוי טוב שרציתם לייבא רכב לישראל. למרות שיבוא רכב מאירופה, ארצות הברית, אסיה או אפילו קנדה דורש יותר עבודה מאשר רכישת מכונית אספנות שכבר נמצאת בארץ, זה מאמץ כדאי אם זה אומר שסוף סוף תשימו את ידכם על רכב החלומות שלכם.

כאן נכנסים לתמונה פוטואוטו, ומנגישים לקהל חובבי רכבי האספנות הישראלים את היכולת להזמין כמעט כל רכב אספנות שיכול לעלות בדעתכם. כל זאת בליווי המסור והמקצועי ביותר. בזכות פוטואוטו מעולם לא היה קל יותר לייבא רכב אספנות מחו"ל.

 

מה החוק אומר בנידון?

כל אחד יכול להגיש בקשה לייבא רכב לישראל לשימוש אישי או עסקי-אישי. באתר של משרד התחבורה תוכלו לברר אילו רכבים ניתן לייבא, אילו מסמכים עליכם לצרף וכיצד להגיש בקשה ולשלם. החלטה בבקשתכם תינתן תוך 21 ימי עבודה מהגשת הבקשה. בנוסף לכך, החוק הישראלי מגדיר את המסמכים הדרושים על מנת להגיש בקשה שתאושר לייבוא רכב אספנות.

כאשר המסמכים הדרושים תלויים במדינה שממנה הרכב מיובא. רכבים המיובאים מארצות הברית ורכבים מיובאים מאירופה זקוקים למסמכים שונים ולתרגומים נלווים בחלק מהמקרים. על כן מומלץ להשקיע מחשב וגם כסף על מנת לוודא שאתם מחזיקים בכל המסמכים הדרושים לאישור בקשתכם.

יבוא רכב אספנות

חברה לייבוא רכבי אספנות

התהליך של יבוא רכב אספנות עלול להיות מסובך וכולל בתוכו מילוי טפסים ושליחת מסמכים בעיקר באנגלית. אך במקרים מסוימים יכול להיות צורך בתרגום לשפות אחרות כמו צרפתית וגרמנית, במקרים של יבוא מארצות שאינן אנגליה וארצות הברית. על כן חשוב שתפנו לחברה שתוכל לספק לכם את הסיוע הנדרש על מנת שתוכלו לייבא רכב אספנות עם כמה שפחות כאב ראש וכמה שפחות הוצאות.

כן זה נכון, שימוש בשירותים של חברה שמתמחה בייבוא רכבי אספנות יחסוך לכם כסף ורבו וימנע מכם טעויות שיכולות לעלות לכם כסף רב. כשזה מגיע לרכישות שיכולות להתלוות למיסים והוצאת מכס ואחסון, אתם לא רוצים לעשות את זה ללא הניסיון הדרוש לעבור את התהליך באופן החלק ביותר.

 

יתרונות מרכזיים

עם נסכם את היתרונות של ייבוא רכבי אספנות בעזרת חברה שמתמחה בזאת, היתרונות העיקריים הינם:

  • הימנעות מהוצאות מיותרות
  • ליווי בכל שלב וניטור ההזמנה שלכם
  • סיוע מול הרשויות בארץ ובחול על הצד הטוב ביותר
  • ביצוע התהליך באופן חוקי

כל אלו הם רק קצה המזלג, שהרי חברה שמתמחה בייבוא רכבי אספנות תוכל לספק לכם גם את השירות הדרוש על מנת לוודא שההזמנה שלכם מטופלת באופן המקצועי ביותר. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות של פוטואוטו ולעשות את הצעד הראשון אל עבר רכב אספנות משלכם. תוך כדי עבודה של המוחות המנוסים ביותר בייבוא רכבי אספנות לישראל.

יבוא רכב אספנות

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

4 חוקים שיש להתקנת מצבר

התקנה של מצבר היא אחת הפעולות הכי שכיחות בעולם הרכב. המצבר הקלאסי הוא רכיב בעל תוחלת חיים יחסית קצרה שלאר חלקי הרכב, מה שאומר שאם