לייעוץ עם עו"ד חייגו עכשיו:

מה לבדוק כשמחפשים עורך דין לענייני נזיקין

תביעות נזיקין הן התביעות המוכרות ביותר שקיימות היום בשוק. כמעט ברוב הימים יש פוטנציאל לא קטן למצב שבו יכול להיגרם לנו נזק וזה יכול להיות עילה לתביעת נזיקין. מקרים כמו למשל מעידה בגלל מדרכה שבורה או מכשול בכניסה לבית שנפגעתם ממנו – במקרים כאלה עליכם לפנות אל עורך דין לענייני נזיקין.

תביעות נזיקין בדרך כלל נובעות מתחומים או מדברים דיי פשוטים והן כוללות נזקי גוף או רכוש בגלל רשלנות של אדם אחר. לכן עורכי דין נזיקין הם עורכי דין מבוקשים מאוד בתחום המשפטים. אז מה בודקים כאשר מחפשים עורך דין?

 

אלה הסוגים של תביעות נזיקין

עורך דין לענייני נזיקין מטפל בדרך כלל בסוגים שונים של נזקים, אך כמו כל תחום, רצוי ומומלץ למצוא עורך דין שמתמקד בתחומים ספציפיים, או לנסיבות ספציפיות שהובילו לנזק. עורך דין לנזקי גוף מתמקד בנזקים הקשורים לפגיעה גופנית, הנסיבות יכולות להשתנות ולהיות למשל תאונת עבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית או רשלנות אחרת שגרמה לפגיעות גופניות.

 

התמחות של עורכי דין לענייני נזיקין

בתחום נזיקין יש עורכי דין שיתמקדו בעיקר בתאונות עבודה, יש כאלה שיתמקדו בתחומי תאונות הדרכים ובעוד נושאים בתחום נזיקין. יש לא מעט מקרים שיהיה צורך גם בשילוב של התחומים יחדיו, כמו במקרה של תאונת דרכים לתאונת דרכים שקרתה בזמן הדרך לעבודה או חזרה ממנה.

יש לא מעט תאונות שגם הפגיעה היא ברכוש בלבד, אך גם במקרים כאלה הגשה של תביעה הוא רלוונטי ומוצדק בהחלט. לעוד מידע, כנסו עכשיו אל דף הבית של עורך הדין אושיק אליהו ביטוח ונזיקין.

 

איך בוחרים עורך דין

אם אתם מחפשים עורך דין לענייני נזיקין, חשוב מאוד לבדוק קודם על תחום ההתמחות של אותו העורך דין, ובעיקר מה התחום המרכזי שלו ולא תחום אחד מתוך תחומים רבים. תוכלו לבדוק על ידי חיפוש קצר אונליין על עורך דין נזיקין מומלץ, או לבקש המלצה מאדם שאתם מכירים וסומכים עליו וגם כמובן שהיה מרוצה מהשירות שקיבל מהעורך הדין.

ייתכן ותמצאו עורך דין מומלץ, אך מחירו יהיה גבוהה בגלל המוניטין, ניסיון והמומחיות שלו, אך זה לגמרי יהיה שווה את ההשקעה. כאשר תקבלו את הפיצוי המתאים שמגיע לכם, שכר הטרחה לעורך דין יראה כבר שולי יחסית, דבר שיגרום לכם לסיפוק שהגעתם אל התוצאה הרצויה.

 

לסיכום

תביעות נזיקין הן תביעות הקשורות לפגיעה בגוף או ברכוש של אדם. תאונות כאלה עלולות להתרחש בכל יום ואף אחד לא חסין מפניהן. תאונות אלה יכולות להיות קשורות לתאונות דרכים, תאונות עבודה או אפילו מעידה או נפילה עקב מדרכה שבורה. במקרים של פגיעות בגוף או ברכוש, מומלץ לפנות במיידית אל עורך דין לענייני נזיקין, ולבחור עורך דין המתמחה בתחום שאותו אתם צריכים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

על אילו מסמכים נדרשת חתימת נוטריון?

לא כל המסמכים נולדו שווים, וישנם מסמכים שנחשבים חשובים יותר מאחרים, ולכן דורשים אישור מיוחד לאמיתות הפרטים הרשומים בהם – אישור נוטריון. אישור זה הוא

מה שלא ידעתם על פקודות הנזיקין

דיני הנזיקין במדינת ישראל מוסדרים, ברובם, בפקודת הנזיקין. אל פקודת הנזיקין מתלווה חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, אשר מסדיר את דיני הנזיקין בתחום הספציפי של